پیام ولایت(پست ثابت)

چشم امید

ظهور

پیام ولایت(پست ثابت)

فاطیما
چشم امید ظهور

پیام ولایت(پست ثابت)

 

حرز حضرت علی (ع)وحضرت زهرا(س)

 

اين حرزها از كتاب«مهج الدعوات»و«مجتنى»

كه هر دو از نوشته ‏هاى رضى الدين سيّد ابن طاووس هستند انتخاب شده‏ اند.

اول:از حضرت موسى بن جعفر عليه السّلام روايت شده:

حضرت رسول خدا صلى اللّه عليه و آله به امير مؤمنان ع فرمود:

هرگاه براى تو امر دشوارى پيش آمد بگو:

 

الّلهمّ انّى اسالك بحقّ محمّد و ال محمّد

ان تصلّى على محمّد و ال‏ محمّد،و

ان تنجينى من هذا الغمّ.


اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

اَنْ تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدِ

وَ اَنْ تُنْجِيَنى مِنْ هذَا الْغَمِّ


دوم:حرز حضرت فاطمه عليها السّلام:


بِسْمِ اللَّه الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

يا حَىُّ يا قَيُّومُ

بِرَحْمَتِكَ اَسْتَغيثُ فَاَغِثْنى

وَلا تَكِلْنى اِلى نَفْسى طَرْفَةَ عَيْنِ اَبَداً

وَ اَصْلِحْ لى شَاْنى كُلَّهُ


به نام خدا كه رحمتش بسيار و مهربانى ‏اش هميشگى است،

اى زنده،اى پاينده به، رحمتت فريادرسى مى‏طلبم،

پس به فريادم برس،

و مرا هرگز چشم‏ برهم‏ نهادنى به خود وامگذار،

و همه كارهايم را اصلاح فرما.

 

 

الهی آمین یارب العالمین

 



نظرات شما عزیزان:

بانوی بهار
ساعت0:11---29 خرداد 1394
ماه مبارک آمد، اي دوستان بشارت
کز سوي دوست ما را هر دم رسد اشارت
آمد نويد رحمت، اي دل ز خواب برخيز
باشد که باقي عمر، جبران شود خسارت

سلام فاطیمای عزیزم، خوبی خانومی؟
تبریک می گم حلول ماه مهمانی خدا رو بهتون،
التماس فراوون دارم در لحظه های ناب دعا
پاسخ: سلام.ممنون خوب هستم.من هم این ماه پربرکت رو به شما تبریک میگم.


زهره
ساعت19:02---23 ارديبهشت 1394
سلام دوست گلم من زهره هستم کلاس وبلاگ یادت میاد به هر حال واقعا وب زیبایی داری دوست گلمبرات ارزوی موفقیت میکنم
پاسخ:سلام خیلی لطف داری عزیزم


ابراهیمی
ساعت17:27---21 ارديبهشت 1394

سلام فاطمه جان. وبلاگت بسیار عالی بود.
ان شاءاله همیشه موفق و سربلند باشی
پاسخ:سلام خانم ابراهیمی عزیز.ممنون از لطف و زحمات شما.....

 

 



علی زارعی
ساعت10:18---28 آذر 1393
سلام فاطیما خانم!
واقعاً وب زیبایی داری !
از اینکه به وب من اومدی ممنون و همچنین از این که نظر هم دادی بسیار ممنون!!!
دوباره سربزن!!
پاسخ:سلام ممنون


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت14:28---17 آذر 1393
نگران هیچ چیز نیستم...
چون میدانم و باور دارم...
روزهای خوب خواهند آمد...
به زودی زود... نگران هیچ چیز نیستم...
چون خدای من با من است...
چون خدای من دعوت کرده مرا به صبر و وعده داده مرا به روزهای شیرین پس از سختی
خدایا شکرت که خدای منی ^-^
پاسخ:خدایا شکرت..


حسین
ساعت11:27---2 آذر 1393
حجاب راه نزدیک شدن به خدای زیبائیهاست.
سلام وب شما لینک شد
موفق باشید
پاسخ:سلام ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تا خون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست

تاريخ : سه شنبه 27 مهر 1398 | 20:53 | نویسنده : فاطیما |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.